Китепкана

Издөө

NEW
«Взлом маркетинга: Наука о том, почему мы покупаем» / Фил Барден / Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2019.
«Взлом маркетинга: Наука о том, почему мы покупаем» / Фил Барден / Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2019.

В этой книге поведение потребителей анализируется с помощью современной науки о принятии решений. Автор рассказывает о том, почему люди совершают покупки, что происходит в сознании покупателя, когда он принимает решение, и как можно использовать последние научные знания в своей маркетинговой деятельности.

«Японияда окуу» жарманкеси

«Японияда окуу» билим берүү жарманкеси Кыргыз-Япон борбору тарабынан 2009-жылдан бери өткөрүлүп келет.
Биринчи онлайн «Японияда окуу» жарманкеси 2020-жылдын ноябрында Казакстан-Япон борбору менен кызматташтыкта өткөрүлгөн. Бул баракчадан жарманкеге катышкан университеттер тууралуу толук маалымат менен тааныша аласыз.