Бизнес бөлүмү
MINI MBA
MINI MBA – бул бизнес башкаруу боюнча практикалык курс
Курс бизнес пландоо модулдарынан жана консультациялардан турат. Негизги максаты – катышуучуларды жаңы бизнес ачуу, жаңы товар же кызмат көрсөтүү түзүү жана иштеп жаткан ишканалардын башкаруусун жакшыртуу көндүмдөрүнө үйрөтүү. Окутуу методологиясы интерактивдүү лекцияларды, топтук практикалык сабактарды, бизнес-ситуацияларды (кейс стадияларды) изилдөөнү жана башка ыкмаларды камтыйт.
2004-жылдан бери Кыргыз-Япон борбору жылына эки жолу «Практикалык бизнес башкаруу курсун» уюштуруп келет. Бул үч айлык программа MBA форматына окшош. Биздин курстун бүтүрүүчүлөрүнүн арасында ири жана ийгиликтүү компаниялардын өкүлдөрү бар.
Курстун максаты - катышуучуларды бизнес пландоо жана бизнес процесстерди оптималдаштыруу көндүмдөрүнө үйрөтүү, эффективдүү бизнес башкаруу боюнча билим жана практикалык көндүмдөрдү берүү, тажрыйба алмашуу жана бизнес байланыштарды кеңейтүү.
Максаттуу аудитория - ишкердик менен алектенгендер жана жаңыдан баштагандар, компаниялардын директорлору жана менеджерлери, жеке жана командалык натыйжалуулугун жогорулатууну каалагандар.
Курс жылына эки жолу: жазында жана күзүндө өтөт
Таңкы сабактар: 09:30 – 12:30
Кечки сабактар: 18:00 – 21:00 (курстун толук графиги катталуу учурунда берилет.)
Программага катышуу үчүн талаптар:
2004-жылдан бери Кыргыз-Япон борбору жылына эки жолу «Практикалык бизнес башкаруу курсун» уюштуруп келет. Бул үч айлык программа MBA форматына окшош. Биздин курстун бүтүрүүчүлөрүнүн арасында ири жана ийгиликтүү компаниялардын өкүлдөрү бар.
Курстун максаты - катышуучуларды бизнес пландоо жана бизнес процесстерди оптималдаштыруу көндүмдөрүнө үйрөтүү, эффективдүү бизнес башкаруу боюнча билим жана практикалык көндүмдөрдү берүү, тажрыйба алмашуу жана бизнес байланыштарды кеңейтүү.
Максаттуу аудитория - ишкердик менен алектенгендер жана жаңыдан баштагандар, компаниялардын директорлору жана менеджерлери, жеке жана командалык натыйжалуулугун жогорулатууну каалагандар.
Курс жылына эки жолу: жазында жана күзүндө өтөт
Таңкы сабактар: 09:30 – 12:30
Кечки сабактар: 18:00 – 21:00 (курстун толук графиги катталуу учурунда берилет.)
Программага катышуу үчүн талаптар:
- Реалдуу бизнес идеянын болушу;
- Жогорку билим – кааланып турат;
- Курстун бардык сабактарына катышуу мүмкүнчүлүгү (жумасына 5 күн, дүйшөмбүдөн жумага чейин, ошондой эле курстун графигине ылайык ишемби күндөрү да сабактар каралган).
Артыкчылыктары
Курс биринчи кадамдарды иштеп чыгуу жана бизнес пландарын түзүүнүн негиздери менен таанышуу мүмкүнчүлүгүн берет.
Курс ийгиликтүү ишкерлердин тажрыйбасы менен таанышууну, япон жана жергиликтүү компаниялардын реалдуу кейс стадияларын жана ийгилик тарыхтарын изилдөөнү камсыз кылат. Кайдзен системасы – үзгүлтүксүз өнүгүүнүн япон философиясы.
Япон ишкердик методдору нишаны тандоого жана өзгөчө бизнес стратегиясын түзүүгө жардам берет. Катышуучулар маркетингдин негиздерин үйрөнүп, өз продукциясын илгерилетүү үчүн зарыл болгон инструменттер менен таанышат.
Программа
Япон иш башкаруу стили
Мазмуну
- Япон иш башкаруу стилинин (J-Management) негиздери
- CQ: Жалпы пайдалуу үчүн маданий жөндөмдүүлүк
- SECI модели жана ГЕМБА концепциясы: Кимде баалуулуктар түзүлөт
- Ийгиликтүү жетекчилик жана жогорку команда: Уюмдук изилдөөлөр 1
- Уюмдук изилдөө 2: ГЕМБАнын маанилүү куралдары
- Жергиликтүү компаниялардагы ишке ашыруу
Бизнес пландоо / Стратегиялык башкаруу
Мазмуну
- Бизнес пландоого киришүү (концепциясы, процесси ж.б.)
- Ишкерликтин учурдагы абалын жана анын өнүгүшү үчүн шарттарды талдоо
- Бизнес пландоонун ролун жана методологиясын түшүнүү
- Стратегиялык подходдор, 4С
- Позициялоо, Баа, SWOT-талдоо жана стратегия
- Ийгиликтин критикалык факторлору жана корпоративдик философия
- Риск башкаруунун негиздери, ишкана деңгээлинде тобокелдиктерди башкаруу
- Тобокелдиктерди аныктоо жана салыштыруу
Өнүм өндүрүү жана сапатты башкаруу
Мазмуну
- Өнүм өндүрүүнүн концепциясы жана сапатты башкаруу
- Өнүм өндүрүү жана сапатты башкаруунун куралдары
- Япон өндүрүшү жана сапатын жакшыртуу Кайдзен системасы
Маркетинг жана сатуу
Мазмуну
- Маркетингдин негизги чеңемдери, теориясы жана санарип маркетингдин тренддери
- Кардарга багытталган маркетинг моделдери, оору точкаларына негизделген
- Практикалык көз караш жана эффективдүү стратегияны жана аткаруу планын иштеп чыгуу
- Нарыктын өлчөмү, өсүү факторлору жана тенденциялар, атаандаштыкты талдоо
- Өнөр жайдын мүнөздөмөсү, кирүү тоскоолдуктары, кардарлардын муктаждыктары жана оору точкалары
- Негизги жана айырмаланган баалуулук жана ачык маркетингдик билдирүү
- Сүйлошүүлөр жана эффективдүү коммуникациялык көндүмдөр
- Интернет маркетинг жана социалдык медиадагы маркетинг
Кардарлар менен иштөө
Мазмуну
- Кардарлардын канааттануусун жакшыртуунун маңызы, Чыныгы мезгил
- Кардардын көз карашынан карап кызмат көрсөтүүнү түзүү
- Кардарларды тейлөө АВС
- Нааразылыктардын өсүшү, аракеттер планы
Адам ресурстарын башкаруу
Мазмуну
- Уюмду пландоо
- Персоналды башкаруу
- Илгерилетүү жана эмгек акы системасы (мотивация)
- Адам ресурстарын өнүктүрүү
- Компания жана коом
- Лидерлик
Бухгалтердик эсеп: финансылык жана башкаруучулук аспектилери
Мазмуну
- Бухгалтердик эсепке киришүү
- Финансылык отчеттуулук
- Башкаруучулук бухгалтердик эсеп
Финансылык башкаруу
Мазмуну
- Финансылык талдоонун концепциясы жана терминологиясын түшүнүү, негизги түшүнүктөрдү бизнес планга киргизүү (айрыкча баланс отчету, кирешелер жана чыгымдар отчету боюнча лекциялар)
- Тобокелдик жана инвестициялар
- Финансылык пландоо
Бизнес укугу
Мазмуну
- Кыргызстандагы бизнес укугуна киришүү
- Азыркы мыйзамдар жана бизнес чөйрөсүндөгү актуалдуу юридикалык маселелер
- Бизнес үчүн уюштуруу-укуктук формалары жана алардын айырмачылыктары
Салык салуу
Мазмуну
- Салык түрлөрү
- Салык режимдери
- Салыктык база ж.б.
Бизнес пландоо. Группалык практикалык сессия бизнес планды иштеп чыгуу боюнча
Мазмуну
- Бизнести тандоо жана баалоо
- Бизнес идеясынын ишке ашуусунун реалдуулугун баалоо
- Бизнес план түзүүнүн структурасын иштеп чыгуу
- Бизнес планын жана бизнес процесстерин иштеп чыгуу
- Бизнести ишке киргизүү жана өнүктүрүү
- Бизнести оптимизациялоо жана натыйжалуулукту жогорулатуу
- Жаңы рынокторго чыгуу
Бизнес-пландардын корголушу
Мазмуну
(Ар бир катышуучу үчүн 15 мүнөт) Ар бир катышуучу жекече чыгып сүйлөйт.
Презентациялар ZOOM платформасында онлайн режиминде өтөт.
Ар бир катышуучу комиссиянын алдында чыгыш жасайт, комиссиянын курамы жергиликтүү жана япон эксперттеринен турат. Бардык жыйынтыктар JICAнын башкы кеңсесине карап чыгууга жиберилет жана кандидаттар тандалгандан кийин гана жарыяланат.
Презентациялар ZOOM платформасында онлайн режиминде өтөт.
Ар бир катышуучу комиссиянын алдында чыгыш жасайт, комиссиянын курамы жергиликтүү жана япон эксперттеринен турат. Бардык жыйынтыктар JICAнын башкы кеңсесине карап чыгууга жиберилет жана кандидаттар тандалгандан кийин гана жарыяланат.