Бизнес бөлүмү
Жетекчилер үчүн курс
Жетекчилер үчүн курс – KEIEIJUKU / КЕЙЕЙДЖУКУ
#Keieijuku сөзүнүн мааниси = Башкаруу / Менеджмент, Juku (Джуку) = Мектеп, бул жерде окуучулар активдүү үйрөнүп, бири-бирин мотивациялайт.
Кыргыз Республикасындагы бизнес чөйрөсү айтарлык өзгөрдү. Кыргыз Республикасында бизнести жүргүзгөндөр үчүн чет элдик товарлар жана кызматтар менен атаандаштык күндөн күнгө күчөп бара жатат.
Бул курстун артыкчылыктары эмнеде?
Курстун максаты
KEIEIJUKU- япон стилиндеги башкарууну үйрөнүү жана Кыргыз Республикасындагы жогорку жетекчилик мүмкүнчүлүктөрүн арттыруу үчүн бизнес-кейсин изилдөөгө багытталган курс.
Фокус / Багыты
Идеяларды туура контекстте чыңдоо. Стратегиялык ой жүгүртүүнү жана чечимдерди кабыл алуу процессин япон стилинде өркүндөтүү.
Курстун аягында эмне болот? (Сертификат/Жекече өсүш)
1. Расмий сертификат:
Курсту ийгиликтүү аяктагандыгы тууралуу расмий сертификат берилет, ал KRJC жана JICA долбоорунун өкүлү тарабынан бекитилет.
Бардык катышуучулар курс боюнча келишимде белгиленген эрежелерге жана шарттарга ылайык иштерди жүргүзүшөт.
а) Расмий сертификат алуу үчүн катышуучу төмөнкү талаптарды аткарышы керек:
2. Японияга баруу мүмкүнчүлүгү:
Курстун катышуучулары Японияга барып, КОБ (МСБ) жана ири ишканалардын өкүлдөрү менен таанышып, учурдагы экономикалык абалды талкуулашат, тажрыйба алмашышат, жаңы өнөктөштөр жана инвесторлорду табышат, Кыргыз Республикасын тааныштырышат, ошондой эле тренингдерге катышып, Япониянын белгилүү шаарларында саякат кылышат.
3. KEIEIJUKU бүтүрүүчүлөрүнүн клубуна мүчө болуу:
Катышуучулар KEIEIJUKU бүтүрүүчүлөрүнүн клубуна мүчө болуп, KRJC тарабынан уюштурулган эксклюзивдүү иш-чараларга, семинарларга, тренингдерге жана бизнес-мэтчингдерге катышууга мүмкүнчүлүк алышат. Ошондой эле алар Япониядан келген мүмкүн болгон инвесторлордун базасына кошулушат.
4. Япондун тажрыйбасы менен кеңири билим алуу:
Япониянын эң тажрыйбалуу эксперттеринен билим алып, Кыргызстанда лидерлик ордун сактап калууга жана келечекте компаниянын абалын жана өсүшүн үзгүлтүксүз жакшыртууга жардам берет.
5. Ийгиликтүү бизнес-планды иштеп чыгуу:
Катышуучулар Япониянын эксперттери жана жергиликтүү лекторлор менен бирге иштеп чыккан өнүккөн бизнес-планды түзүшөт.
Курс жылына бир ирет өткөрүлөт.
Курстун убактысы:Кечки группа (18:00-21:00);
Максаттуу топтор:
1. Mini MBA курсунун бүтүрүүчүлөрү,
2. Жетекчилик кызматтарда (CEO, торага, стейкхолдер) 7 жылдан ашык тажрыйбасы бар жетекчилер,
3. Япон компаниялар менен бизнес-матчинг өткөрүү пландары / идеялары бар адамдар.
Өтө турган жери: офлайн, KRJC кеңсеси.
Окутуу тили: Орус тили;
Таратуу материалдары - орус тилинде;
#Keieijuku сөзүнүн мааниси = Башкаруу / Менеджмент, Juku (Джуку) = Мектеп, бул жерде окуучулар активдүү үйрөнүп, бири-бирин мотивациялайт.
Кыргыз Республикасындагы бизнес чөйрөсү айтарлык өзгөрдү. Кыргыз Республикасында бизнести жүргүзгөндөр үчүн чет элдик товарлар жана кызматтар менен атаандаштык күндөн күнгө күчөп бара жатат.
Бул курстун артыкчылыктары эмнеде?
- Курс катышуучулары жеке жана топтук иштер жана тапшырмалардын негизинде иш алып барышат. Ар бир катышуучу өзүнүн түшүнүгүн, стратегиялык ой жүгүртүүсүн жана менеджер катары байкап, компаниясынын абалын жакшыртууга жардам берет.
- Катышуучулар KEIEIJUKU (корпоративдик башкаруу) курсу боюнча япон эксперттеринин жетекчилигинде билим алат жана иш жүзүндө, практика жүзүндө байланышта болушат.
- Курстун бүтүрүүчүлөрү үчүн KRJC тарабынан уюштурулган семинарларга жана башка иш-чараларга өмүр бою эксклюзивдүү жеңилдиктер алууга же акысыз катышууга мүмкүнчүлүк.
- Бардык катышуучулар Японияга барып, ишкердик өнөктөштөрдү издөө жана тренингдерге катышуу мүмкүнчүлүгүнө ээ болот. Япониянын ар кандай ишканаларын зыярат кылып, өлкөнүн ишкерлери менен таанышып, байланыш түзүшөт.
Курстун максаты
KEIEIJUKU- япон стилиндеги башкарууну үйрөнүү жана Кыргыз Республикасындагы жогорку жетекчилик мүмкүнчүлүктөрүн арттыруу үчүн бизнес-кейсин изилдөөгө багытталган курс.
Фокус / Багыты
Идеяларды туура контекстте чыңдоо. Стратегиялык ой жүгүртүүнү жана чечимдерди кабыл алуу процессин япон стилинде өркүндөтүү.
Курстун аягында эмне болот? (Сертификат/Жекече өсүш)
1. Расмий сертификат:
Курсту ийгиликтүү аяктагандыгы тууралуу расмий сертификат берилет, ал KRJC жана JICA долбоорунун өкүлү тарабынан бекитилет.
Бардык катышуучулар курс боюнча келишимде белгиленген эрежелерге жана шарттарга ылайык иштерди жүргүзүшөт.
а) Расмий сертификат алуу үчүн катышуучу төмөнкү талаптарды аткарышы керек:
- Лекциялардын 50% ашыгысына катышуу.
- Онлайн анкеталарды толтуруп, ар бир модулдун баалоо барактарын жөнөтүү.
- Бизнес-планды белгиленген мөөнөттө тапшыруу жана комиссия алдында презентация өткөрүү.
2. Японияга баруу мүмкүнчүлүгү:
Курстун катышуучулары Японияга барып, КОБ (МСБ) жана ири ишканалардын өкүлдөрү менен таанышып, учурдагы экономикалык абалды талкуулашат, тажрыйба алмашышат, жаңы өнөктөштөр жана инвесторлорду табышат, Кыргыз Республикасын тааныштырышат, ошондой эле тренингдерге катышып, Япониянын белгилүү шаарларында саякат кылышат.
3. KEIEIJUKU бүтүрүүчүлөрүнүн клубуна мүчө болуу:
Катышуучулар KEIEIJUKU бүтүрүүчүлөрүнүн клубуна мүчө болуп, KRJC тарабынан уюштурулган эксклюзивдүү иш-чараларга, семинарларга, тренингдерге жана бизнес-мэтчингдерге катышууга мүмкүнчүлүк алышат. Ошондой эле алар Япониядан келген мүмкүн болгон инвесторлордун базасына кошулушат.
4. Япондун тажрыйбасы менен кеңири билим алуу:
Япониянын эң тажрыйбалуу эксперттеринен билим алып, Кыргызстанда лидерлик ордун сактап калууга жана келечекте компаниянын абалын жана өсүшүн үзгүлтүксүз жакшыртууга жардам берет.
5. Ийгиликтүү бизнес-планды иштеп чыгуу:
Катышуучулар Япониянын эксперттери жана жергиликтүү лекторлор менен бирге иштеп чыккан өнүккөн бизнес-планды түзүшөт.
Курс жылына бир ирет өткөрүлөт.
Курстун убактысы:Кечки группа (18:00-21:00);
Максаттуу топтор:
1. Mini MBA курсунун бүтүрүүчүлөрү,
2. Жетекчилик кызматтарда (CEO, торага, стейкхолдер) 7 жылдан ашык тажрыйбасы бар жетекчилер,
3. Япон компаниялар менен бизнес-матчинг өткөрүү пландары / идеялары бар адамдар.
Өтө турган жери: офлайн, KRJC кеңсеси.
Окутуу тили: Орус тили;
Таратуу материалдары - орус тилинде;
Программа
Стратегиялык башкаруу
Мазмуну
Максаттары
Такталган башкаруу стратегияларын түзүү боюнча конкреттүү ыкмаларды үйрөнүүгө умтулуу. Башкаруу стратегияларынын ар кандай алкактарын практикада үйрөнүү, практикалык машыгууларды өткөрүү аркылуу башкаруу философиясы жана стратегиялык башкаруу визиясын аныктоо. Группалык талкуулар аркылуу түшүнүктү тереңдетүү. Ошондой эле, башкаруу стратегиясы практикалык жактан дагы өркүндөтүлөт.
Мазмуну (Негизги жетишкендик)
Такталган башкаруу стратегияларын түзүү боюнча конкреттүү ыкмаларды үйрөнүүгө умтулуу. Башкаруу стратегияларынын ар кандай алкактарын практикада үйрөнүү, практикалык машыгууларды өткөрүү аркылуу башкаруу философиясы жана стратегиялык башкаруу визиясын аныктоо. Группалык талкуулар аркылуу түшүнүктү тереңдетүү. Ошондой эле, башкаруу стратегиясы практикалык жактан дагы өркүндөтүлөт.
Мазмуну (Негизги жетишкендик)
- Бизнес чөйрөсүн талдоо.
- Стратегиялык башкаруунун ролу жана методологиясы жөнүндө түшүнүккө ээ болуу.
- Компанияны стратегиялык башкаруу боюнча кеңири контекстте жана көнүгүүлөр аркылуу түшүнүк алуу.
- Корпоративдик башкаруу теорияларын үйрөнүү менен башкаруу мүмкүнчүлүктөрүн күчөтүү.
- Стратегиялык жакындыкты үйрөнүү.
- Катышуучуларды камтыган компаниянын стратегиялык башкаруу долбоорун иштеп чыгуу.
Маркетинг: Негизги прагматикалык маркетинг жана сатуу
Мазмуну
Максаттары
Маркетинг чөйрөсүнүн жалпы картиналарын, типтүү структураларды жана алардын колдонулушун рефераттык ички жана чет элдик корпоративдик мисалдар аркылуу талдоо жолу менен түшүнүү. Лекциялар жана топтук иштер аркылуу студенттер маркетинг стратегиясын түзүүнүн жана сатуу пландарын иштеп чыгуунун конкреттүү ыкмаларын түшүнүп, практикада колдонуу мүмкүнчүлүгүнө ээ болот.
Мазмуну (Негизги жетишкендик)
Маркетинг чөйрөсүнүн жалпы картиналарын, типтүү структураларды жана алардын колдонулушун рефераттык ички жана чет элдик корпоративдик мисалдар аркылуу талдоо жолу менен түшүнүү. Лекциялар жана топтук иштер аркылуу студенттер маркетинг стратегиясын түзүүнүн жана сатуу пландарын иштеп чыгуунун конкреттүү ыкмаларын түшүнүп, практикада колдонуу мүмкүнчүлүгүнө ээ болот.
Мазмуну (Негизги жетишкендик)
- Практикалык маркетинг жана сатуу стратегиясын жана ишке ашыруу планынын түзүлүшүн түшүнүү.
- Маркетинг жана сатуу стратегияларын жана планын баалоону үйрөнүү.
Адам ресурстарын башкаруу - Стратегиялык адам ресурстарын башкаруу
Мазмуну
Максаттары
Адамдык ресурстарды башкарууну стратегиялык түрдө карап, бул башкаруу компаниялар арасында атаандаштыкты жеңүүгө негиз болуп берерин түшүнүү. Башкаруу стратегиясы менен кадрдык стратегиянын ортосундагы байланыштарды изилдеп, аларды иш жүзүндө колдонуу боюнча билим алуу жана кадрдык стратегияны кадрдык саясатка киргизүүнү үйрөнүү.
Мазмуну (Негизги жетишкендик)
Адамдык ресурстарды башкарууну стратегиялык түрдө карап, бул башкаруу компаниялар арасында атаандаштыкты жеңүүгө негиз болуп берерин түшүнүү. Башкаруу стратегиясы менен кадрдык стратегиянын ортосундагы байланыштарды изилдеп, аларды иш жүзүндө колдонуу боюнча билим алуу жана кадрдык стратегияны кадрдык саясатка киргизүүнү үйрөнүү.
Мазмуну (Негизги жетишкендик)
- HR көрсөткүчтөрү, кызматкерлерди жумушка кабыл алуу, кармап калуу, өндүрүмдүүлүктү башкаруу, кызматкерлер менен мамиле, канааттануу жана байланыштар тууралуу билүү.
- Персонал менеджерлеринин негизги милдеттерин аныктоо.
- Ички жана сырткы чөйрөнүн өзгөрүшүнө жараша стратегиялык пландар жана адам ресурстарынын маанилүүлүгүн түшүндүрүү.
- Жумушка алуу жана тандоо процесси боюнча терең билип алуу.
Оперативдүү менеджмент
Мазмуну
Максаттары
Оперативдүү менеджмент — бул уюштун ичиндеги иш-аракеттерди башкаруу, анын максаты — уюмдун мүмкүн болгон эң жогорку эффективдүүлүк деңгээлине жетүү. Ал материалдарды жана эмгекти товарларга жана кызматтарга айландыруунун эң эффективдүү жолдору менен кирешени максималдаштыруу менен байланыштуу.
Мазмуну (Негизги жетишкендиктер)
Оперативдүү менеджмент — бул уюштун ичиндеги иш-аракеттерди башкаруу, анын максаты — уюмдун мүмкүн болгон эң жогорку эффективдүүлүк деңгээлине жетүү. Ал материалдарды жана эмгекти товарларга жана кызматтарга айландыруунун эң эффективдүү жолдору менен кирешени максималдаштыруу менен байланыштуу.
Мазмуну (Негизги жетишкендиктер)
- Компанияга атаандаштык артыкчылыгын берүү. …
- Рентабелдүүлүктү жогорулатуу. …
- Продукциянын сапатын жакшыртуу. …
- Мамлекеттик токтомдорго ылайык болууну камсыз кылуу. …
- Кардарлардын канааттануусун жогорулатуу. …
- Чыгымдарды азайтууга жардам берүү. …
- Командалык иштин жогорулатуу.
Финансылык менеджмент – Ири финансылык менеджмент
Мазмуну
Максаттары
Бизнести ээлеген адам катары сизге керектүү болгон каржылык билимдерди үйрөнүү. Макроэкономикалык тенденцияларды практикалык түрдө изилдөө жана аларды кантип окуп, инвестициялык стратегияларды, каржылык отчетторду кантип окуп, аларды кандайча колдонуу керектиги боюнча изилдөөлөр. Мындан тышкары, жергиликтүү лектор Кыргызстандагы учурдагы кырдаал жана көйгөйлөрдү түшүндүрүп, топтук талкууларда изилдөөлөрдү өткөрөт.
Мазмуну (Негизги жетишкендиктер)
Бизнести ээлеген адам катары сизге керектүү болгон каржылык билимдерди үйрөнүү. Макроэкономикалык тенденцияларды практикалык түрдө изилдөө жана аларды кантип окуп, инвестициялык стратегияларды, каржылык отчетторду кантип окуп, аларды кандайча колдонуу керектиги боюнча изилдөөлөр. Мындан тышкары, жергиликтүү лектор Кыргызстандагы учурдагы кырдаал жана көйгөйлөрдү түшүндүрүп, топтук талкууларда изилдөөлөрдү өткөрөт.
Мазмуну (Негизги жетишкендиктер)
- Компаниянын үч түрдөгү иш-аракеттери жана үч каржылык отчетунун байланышы.
- Сатууну кыскартып, пайдаңызды жогорулатуу жолдорун табыңыз. ~ Кирешелер жана чыгымдар отчету.
- Пайданы жогорулатуу үчүн бизнес циклын тездетүү ~ Баланс.
- Инвестицияларды азайтуу аркылуу пайдаңызды көбөйтүңүз ~ Баланс жана Пайда/Зыянын жыйынтыктары.
Бизнес-пландоо– өнүккөн бизнес-план иштеп чыгуу
Мазмуну
Максаттар
Бизнес пландын түзүү үчүн стратегиялык башкаруу курсу учурунда алган билимдериңизге негизделген пландын концепциясын түзүү. Курс катышуучулары, курстун жүрүшүндө үйрөнгөн натыйжалардын негизинде конкреттүү бизнес-план түзүү менен иштешет.
Мазмуну (Негизги жетишкендиктер)
Бизнес пландын түзүү үчүн стратегиялык башкаруу курсу учурунда алган билимдериңизге негизделген пландын концепциясын түзүү. Курс катышуучулары, курстун жүрүшүндө үйрөнгөн натыйжалардын негизинде конкреттүү бизнес-план түзүү менен иштешет.
Мазмуну (Негизги жетишкендиктер)
- Сиздин бизнес планыңызды түзүңүз, анын ичинде ийгиликтүү бизнес стратегиялары болушу керек.
- Жерги кызмат көрсөтүүлөр, фриланс кызматтары, электрондук коммерция, партнерлик программалар, жеке бренд менен ишканалар жана инновациялык стартаптар сыяктуу тармактарга бекем бизнес моделин түзүңүз.
- Бизнес планындагы ар бир бөлүмдү жазуу үчүн кадам-кадам көрсөтмөлөр.
- Өзүңүздүн максаттуу рынокту баалаңыз: ал жетиштүү чоңбу? Ал жетиштүү кирешелүүбү?
- Бизнесиңиз үчүн эң эффективдүү монетизация стратегиясын аныктаңыз.
Японияга саякат
Мазмуну
Курс аяктап, катышуучулар Японияга иш сапары менен барып, Япониялык компаниялардын KEIEIJUKU курсунда үйрөнгөн теорияларды кантип колдонуп жатканын текшерүү мүмкүнчүлүгүнө ээ болушат. Компанияларга баруу жана жетекчилер менен пикир алмашуу аркылуу алынган билимдерди практикалык түрдө колдонуу мүмкүнчүлүгү болот. Окуу процесси маанилүү болуп, бул процесс учурдагы жана келечектеги ишмердүүлүктү байланыштырып, сабырдуулук менен өтөт.
Бизнес-пландын жыйынтыктарын презентациясы
Мазмуну
Ар бир катышуучу өзүнүн бизнес-планынын жыйынтыктарын презентациялайт. Презентацияда, KEIEIJUKU жана Япониядагы тренингдерде алынган билимдерди ортого салуу керек. Темалардын ичинде: «Сиз эмне үйрөндүңүз?», «Кыргызстан менен айырмачылыгы эмнеде?», «Бул билимди келечекте кандайча бизнесиңизде колдонгону жатасыз?» деген суроолорго жооп берүү маанилүү.