Китепкана

Издөө

NEW
«Заразительный. Психология сарафанного радио. Как продукты и идеи становятся популярными» / Йона Бергер / Москва: АСТ; Манн, Иванов и Фербер, 2019.
«Заразительный. Психология сарафанного радио. Как продукты и идеи становятся популярными» / Йона Бергер / Москва: АСТ; Манн, Иванов и Фербер, 2019.

Эта книга помогает не просто определить факторы популярности, но и предлагает набор конкретных прикладных методик для создания сообщений или рекламы, которыми люди охотно будут делиться друг с другом. Чем бы вы ни занимались, эта книга поможет вам сделать так, чтобы о вашем продукте или идее заговорили.

«Японияда окуу» жарманкеси

«Японияда окуу» билим берүү жарманкеси Кыргыз-Япон борбору тарабынан 2009-жылдан бери өткөрүлүп келет.
Биринчи онлайн «Японияда окуу» жарманкеси 2020-жылдын ноябрында Казакстан-Япон борбору менен кызматташтыкта өткөрүлгөн. Бул баракчадан жарманкеге катышкан университеттер тууралуу толук маалымат менен тааныша аласыз.